آرامن

هر آنچه نیاز شماست از اینجا بدست آورید

آرامن

هر آنچه نیاز شماست از اینجا بدست آورید

متن و عکس های زیبا و هر انچه برای انتشار در شبکه های اجتماعی و زندگی روزمره خود نیاز دارید

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی سعید راد و همسرش نوش آفرین

 

 

سعید راد متولد 4 آبان 1326 در تهران، بازیگر است

 

دیپلمه قبل از انقلاب و دانشجوی انصرافی دانشکده کشاوری کرج است؛ پدرش خلبان نیروی هوایی بود در جوانی از حرفه ای ترین بولینگ بازان در ایران بود

 

نام واقعی اش احمد حق‌ پرست راد است

 

عکس و بیوگرافی سعید راد

بیوگرافی سعید راد بازیگر + همسرانش

 

نحوه بازیگر شدن

 

دوستی اش با امیر نادرى عکاس فیلم فاتحین صحرا در سال 1350 باعث شد در این فیلم اولین تجربه بازیگری خود را بدون آموزش قبلی بدست آورد

 

ترور پدر

 

پدرش از اعضای حزب توده و سیاسی بود و پیش از انقلاب ترور شد

 

تا قبل از انقلاب

 

سعید راد تا قبل از انقلاب 57 در ده ها فیلم بازی کرد او بدلیل فیزیک بدنی مناسب و چشمان آبی با بازی های درخشانی در خاطره ها ماندگار شد

 

عکس سعید راد و همسرش نوش آفرین

عکس سعید راد و همسرش نوش آفرینعکس همسر سعید راد

ازدواج اول

 

سعید راد در دوران چوانی ازدواج کرد و از همسرش صاحب یک دختر و یک پسر شد که در حال حاضر در کاناده هستند، راد و همسرشبعد از مدتی از یکدیگر جدا شدند

 

اطلاعات چندانی از آن رابطه در دست نیست

 

ازدواج دوم

 

سعید راد در سال 1354 وقتی 28 ساله بود برای بار دوم با همکار زن خود نوش آفرین که آن زمان جز بازیگران و خواننده های مشهور ایرانی بود ازدواج کرد

 

ماجرای طلاق سعید راد

 

نوش آفرین پس از ۱۷ سال زندگی با سعید راد ایران را به قصد هندوستان ترک کرد و از سعید راد جدا شد. نوش آفرین در مصاحبه های تلویزیونی خود علت جدایی اش از سعید راد را سخت گیری و حسادت زیاد وی خواند

 

بیوگرافی سعید راد بازیگر + علت طلاق

بیوگرافی سعید راد بازیگر + علت طلاق

 

درخشش بعد از انقلاب

 

بعد از انقلاب 57 در سال 1360 در فیلم مرز حضور موفق داشت و تا سال 1363 در 7 فیلم ایفای نقش کرد، در فیلم عقاب ها در سال 63 بود که به اوج شهرت خود در ایران رسید

 

ممنوع الفعالیتی

 

بدلیل همان شهرت باورنکردی با فیلم عقاب ها با اعمال نظرات سلیقه ای مدیران وقت بدون هیچ دلیل و صرفا جلوگیری از موفقیت هایش او را ممنوع الکار کردند

 

مهاجرت و برگشت

 

بعد از حل نشدن مشکل ممنوع الکاری ایران را ترک کرد و مدتی در هند، کانادا و آمریکا به‌ سر برد او در سال ۱۳۷۸ به وطن بازگشت و پس از سال‌ ها دوری از سینما، در دوئل به کارگردانی احمدرضا درویش ایفای نقش کرد

 

عکس قبا از انقلاب سعید رادعلت طلاق سعید راد

سینمای مورد علاقم

 

سینمای حرکت، سینمای فیزیکی، سینمای موضع دار و سوژه های جذاب، سینمای سناریوهایی که تب و تاب، هیجان و جذابیت داشته باشند و مخاطب با میل آن را دنبال کند، این سینمای موردعلاقه من است

 

پرسپولیس

 

در این به شدت طرفدار تیم پرسپوولیس است و حتی قبل از انقلاب سر برد و باخت این تیم شرط بندی می کرد، نوه کانادایی اش ادم همتی نیز جز بازیکنان تیم جوانان پرسپولیس است که زمان برانکو به این تیم منتقل شده است

 

تیم های خارجی

 

تیم مورد علاقه من همیشه انگلیس بوده، اما الان به خاطر تیم رئال مادرید، اسپانیا را دوست دارم و دلم می‌خواست اسپانیا ببرد


بیوگرافی سعید راد در سایت فتوکده



نظرات (۱)

سلام.خوبی جناب آقای راد؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی